فیلتر

نکته نویس قانون آیین دادرسی کیفری

  • 10% ۱۵۰,۰۰۰ تومان
    ۱۳۵,۰۰۰ تومان
    مولف: احمد غفوری ناشر: اندیشه ارشد سال انتشار: 1402 نوبت انتشار: هشتم سبک: قانون نوع قانون: اصلی قطع: رقعی تعداد صفحه: 436 جلد: سلفون وزن : 316 گرم شابک: 9786009640003 + نکته نویس قانون مدنی + نکته نویس قانون مجازات اسلامی + نکته نویس قانون آیین دادرسی مدنی + نکته...

    شرح آزمونی متون فقه وکالت احمد غفوری

  • 11% ۴۰۰,۰۰۰ تومان
    ۳۵۸,۰۰۰ تومان
    مولف : احمد غفوری ناشر : آریاداد نوبت انتشار : اول سال انتشار : 1402 قطع : وزیری جلد : شومیز تعداد صفحه : 360 شابک : 9786226013529
    ویژگیهای کتاب احمد غفوری:

    1- چینش ماده به ماده در عین توجه به ارتباط مواد:در کتب احمد غفوری مواد قانون به ترتیب آمده است اما با توجه به اینکه بعضا مواد مرتبط با هم در نقاط مختلفی از قانون قرار گرفته است تمامی مواد مرتبط به صورت یکجا در انتهای کتاب توضیح داده شده است. البته به منظور حفظ نظم، مواد تمامی مواد به ترتیب اورده شده است لیکن برخی از مواد به عنوان ماده مرتبط در ذیل ماده دیگر آورده شده است و به همراه ماده مرتبط توضیح داده شده است.

    آثار آزمونی احمد غفوری:

    ۲- پرهیز از ارائه نظرات متعدد و ذکر نظر مورد نظر طراحان آزمون های حقوقی
    در علم حقوق اختلاف نظر امری بدیهی است اما با توجه به رویکرد کتب احمد غفوری که صرفا جنبه ازمونی دارد فقط نظری که در آزمون های حقوقی ملاک است ذکر شده است . البته در موارد بسیار معدودی دو نظر (یک نظر در متن ویک نظردر پاورقی) ذکر شده است که علت آن نیز این است که ممکن است هر یک از این دو نظر در آزمونهای حقوقی مورد سوال واقع شود در این موارد داوطلبین گرامی اصل را بر نظری که در متن ذکر شده است بگذارند مگر اینکه در آزمون مشخص باشد که طراح سوال از نظری که در پاورقی ذکر شده است پیروی کرده است.

    «خرید کتاب احمد غفوری»«آثار آزمونی احمدغفوری»مشخصات و قیمت کتب احمد غفوری

    3- پرهیز از ارائه نظرات صرفا علمی و غیر آزمونی :
    با عنایت به اینکه هدف از تدوین کتاب های احمد غفوری این بوده است که (هر نکته ای که در کتاب ہیان می شود برای آزمون مناسب باشد و هر نکته ای برای آزمون مناسب است در کتاب بیان شود) از ارائه نظریات صرفا علمی که جنبه ازمونی ندارد (مانند مقایسه قانون جدید با قانون قدیم، بررسی مزایا و معایب موجود در قانون، مقایسه قانون ایران با قوانین کشورهای دیگر و…) پرهیز شده است و فقط نظراتی که ارزش آزمونی دارند بیان شده است.

    ۴- ارائه جدول و مثال در توضیح نکات:خرید کتاب احمد غفوری
    در کتاب احمد غفوری  سعی شده است به منظور تفهیم بهتر مطالب علاوه بر توضیح مطالب مثال نیز ارائه شود تا اگر مطلبی مبهم باشد با توجه به مثال های ارائه شده خوانندگان گرامی بهتر بتوانند نکات را درک کنند. در موارد مورد نیاز هم از جداول برای دسته بندی بهتر مطالب استفاده شده است.

    ۵- توجه به منابع معتبر حقوق در تدوین کتب شرح آزمونی احمد غفوری
    -با توجه به اینکه در آزمون های مختلف حقوقی معمولا بخشی از سؤالات از نص مواد است و بدون دانستن هیچ نکته ای می توان به این سؤالات جواب داد و بخش دیگری از سؤالات از نکاتی است که در ماده نیامده است لذا به داوطلبین توصیه می شود هم متن مواد و هم نکات ذیل آن را با دقت مطالعه کنند و خواندن نکات ذیل هر ماده داوطلبین را از توجه به نص مواد غافل نکند.

    مجموعه کتابهای شرح آزمونی احمد غفوری:

    6- در کتابهای شرح آزمونی احمد غفوری پاورقیها ارزش یکسانی با متن دارند بنابراین پاورقیهای موجود در این کتابها هم به دقت مطالعه شوند.
    – بهتر است داوطلبین گرامی آزمونهای حقوقی، یک تا سه روز بعد از مطالعه هر فصل به زدن تست آن فصل در کتاب تست خود اقدام کنند و زدن تست را به بعد از خواندن کل مطالب موکول نکنند زیرا هدف از زدن تست علاوه بر سنجیدن، یادگیری و تثبیت مطالب و همچنین بهتر شدن نحوه مطالعه است البته لازم به توضیح است اگر شخصی زدن تست را به بعد از خواندن تمام مطالب موکول کرده است زدن تست در این زمان بهتر از نزدن تست است اما بهترین زمان برای زدن تست یک تا سه روز بعد از تمام شدن مطالعه آن فصل است.