4%

اجرای احکام مدنی بایسته ها شمس

0

مولف : دکتر عبدالله شمس

ناشر : دراک

نوبت انتشار : چاپ اول

سال انتشار : بهار 1402

قطع : وزیری

جلد : گالینگور

تعداد صفحه : 652

شابک : 9789642888801

Original price was: ۳۹۵,۰۰۰ تومان.Current price is: ۳۸۰,۰۰۰ تومان.

توضیحات

اجرای احکام مدنی بایسته ها شمس

کتاب حاضر از جدیدترین تالیفات استاد ارجمند (دکتر شمس) می باشد.

این کتاب در ادامه ی دوره ی دوجلدی اجرای احکام مدنی نگاشته شده است. به گفته نگارنده ضرورت تألیف این کتاب پیش از این هم احساس شده بود زیرا موضوعات بررسی شده و کمیت دوره دو جلدی بیش از نیاز دانشجویان دوره کارشناسی ارشد رشته حقوق خصوصی بود.

این کتاب در واقع همان سری دوجلدی می باشد اما این بار علی القاعده با زبانی ساده تر، روان تر و با نمونه های بیشتر نگارش یافته تا درک مطلب را حتی برای کسانی که حقوق نخوانده اند و نمیخوانند و یا اجرای احکام مدنی نمی دانند آسان کند.

موضوع این کتاب، همچنان که از عنوان آن پیدا است اجرای احکام مدنی و مستند قانونی موضوعاتی که بررسی خواهند گردید عمدتاً، قانون اجرای احکام مدنی و مقررات مرتبط است؛ از این رو، اگر چه اجرای آرایی مانند آرای داوری و آرای مراجع رسیدگی به اختلافات کارگر و کارفرما، قرار تأمین خواسته و…. نیز بررسی میشوند و حتی از اجرای برخی اسناد مانند «سازش نامه» یا اسناد تنظیم شده در خارج کشور نیز سخن خواهد رفت.

موضوع کتاب و دسته بندی عنوانها

دسته ای از مقررات اجرای احکام مدنی در اجرای هر حکمی با چشم پوشی از اینکه محکوم به آن چیست و محکوم له و یا محکوم علیه آن كيست على القاعده باید اجرا شود مانند مقررات مربوط به شرایط اجرای حکم صدور و ابلاغ اجراییه وظایف و اختیارات واحد اجرا رخدادهای (طواری) اجرا مانند فوت یا حجر محکوم علیه و یا محکوم له در جریان اجرا بازگرداندن عملیات اجرایی به حالت پیش از اجرا و نیز هزینه های اجرایی این دسته از مقررات که قواعد عمومی اجرا نامیده میشود در بخش نخست کتاب زیر همین عنوان بررسی میشوند. دسته دیگر مقررات اجرای احکام مدنی مقرراتی را در بر میگیرد که اگرچه به طور کامل در قانون دسته بندی نگردیده اند اما در واقع ترتیب (شیوه) اجرای احکام را با توجه به محکوم به آنها پیش بینی مینمایند؛ این دسته از مقررات در بخش دوم کتاب زیر عنوان ترتیب (شیوه) اجرا بررسی میشوند.

قیمت و ارزش خرید
بد
کیفیت و کارایی
بد
قابلیت ها و امکانات
بد
ظاهر و زیبایی
بد

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آیا خرید این محصول را به دوستانتان پیشنهاد می کنید؟

افزودن

افزودن

ارزیابی کاربران از " اجرای احکام مدنی بایسته ها شمس "
0
اجرای احکام مدنی بایسته ها دکتر شمس
قیمت و ارزش خرید (0 از 5 ) 0 نظر
کیفیت و کارایی (0 از 5 ) 0 نظر
قابلیت ها و امکانات (0 از 5 ) 0 نظر
ظاهر و زیبایی (0 از 5 ) 0 نظر

دیدگاهها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.